Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Sunday, 17-Jan-2010 09:31
KEBAYA SULAM KERAWANG
Dah lama tak mengupdate FP. Terasa sangat malas nak mengupdate. asyik2 update facebook jer...hehehe...

Entry kali nak tayang sikit baju kebaya sulam kerawang adik saya. Baju ni saya beli untuk dia masa saya berkunjung ke kota Bandung May tahun lalu. Dah la saya beli untuk dia free, pastu buatkan manik pun 'free'! sungguh beruntung jadi adik2 saya.....

apa-apa pun layan je pic kat bawah ni....
SEBELUM

SELEPAS


© Pidgin Technologies Ltd. 2016